Manj papirja, več prodajnih priložnosti

IN2 rešitve za brezpapirno poslovanje in CRM odločilno pomagajo vsem operaterjem omrežij, da poslujejo bolj učinkovito, interno in tudi v odnosih z uporabniki. Predvsem pomagajo predvidevati in prehitevati potrebe uporabnikov ter z njimi voditi učinkovito komunikacijo.

Operaterji omrežij s pomočjo IN2 CRM rešitve lažje ohranjajo obstoječe stranke in porabijo manj časa ter stroškov za pridobivanje novih. Obenem lažje načrtujejo marketinške aktivnosti in sproti spremljajo prodajne učinke ter stroške le-teh. Zato, ker na pogledu vidijo celotno zgodovino odnosa s stranko, lahko smiselno prilagajajo ponudbo vsakemu uporabniku ter pri tem posežejo po prediktivni analitiki in drugih BI podatkih.
 

DMS
70 % hitrejši vpogled 
30 % optimizacija obdelave
Občutni prihranki



CRM
Osebni odnos s stranko
Upravljanje agentov
Povečanje prodaje

 

 

STORITVE PO MERI
Zaledne aplikacije
Sistemske rešitve
Višja raven podpore

 

Več informacij IN2 CRM za operaterje v produktnem letaku.

Več informacij o BusinessConnect v produktnem letaku.

STRANKE O NAS

 

 

 

Danijela Pavlović
Telekom Srbija
Vodja ERP in HR oddelka
 
“Projekt v katerem posel in  IT govorita z istim jezikom je vedno uspešen. Odlično razumevanje in medsebojno zaupanje s ponudnikom, izkušena, predana in zagnana ekipa; s temi besedami najhitreje in najbolje opišemo naše sodelovanje z IN2.”