8. 4. 2015
IN2 PREDSTAVIL PRIMER DOBRE PRAKSE NA CRM DOGODKU

Na današnjem dogodku z naslovom Skrb za stranke je domena marketinga in prodaje, v organizaciji FrodXakademije, je IN2 predstavil nove CRM trende, ki so še posebej pomembni v zavarovalništvu, bančništvu in drugih storitvenih dejavnostih. Poleg predavanja o teh novostih je potekala tudi predstavitev primera dobre prakse uvedbe CRM rešitve na Vzajemni zdravstveni zavarovalnici.

26. 3. 2015
IN2 PARTNER IDC ADRIATIC ICT LEADERSHIP FORUMA

ICT Leadership Forum z naslovom The Smart IT Buyer Tour 2015, v organizaciji družbe IDC, se je osredotočal na učinkovito izrabo tehnologij, kot so računalništvo v oblaku, mobilnost, virtualizacija, analiza velikih podatkov, telekomunikacije in družabna omrežja, z namenom, da ponudi podjetjem odgovore kako z naštetimi tehnologija doseči uspeh v trenutnih gospodarskih razmerah. IN2 je sodeloval na prireditvi kot partner dogodka.

15. 3. 2015
PRIPOROČILA ZA UČINKOVITO UVEDBO CRM

Uvedba CRM rešitve se začne mnogo prej od podpisa pogodbe z izvajalcem. Pomembno je oblikovati jasno strategijo uporabe CRM znotraj podjetja, oblikovati ustrezno projektno ekipo terimeti jasno zavezo odločevalcev za izvedbo procesa pozitivnih sprememb, ki bo stekel po izboru ponudnika.

Več...